Ukash Kart Satin Al

Ukash, hayat genelinde merkezi İngiltere meydana gelen 14 binden pek online anlaşmalı alım satım merkezi ile irtibatı meydana gelen sanal tek kredi kartıdır. Ukash satış ile birlikte sanal ortam üstünde alım satım inşa etme , para yatırma, çekme ve tediye işlemlerini en üst güvenlik derecesiyle birlikte yapmanıza destekçi olacak tek sanal karttır. Ukash kart, üyeler sanal ortam üstünde emin tek biçimde verileri saklı tutularak keyif içinde alım satım yapmanız amaçlı kullanacağınız sanal web kartınızdır.

ukash al

Ukash sanal kartı, kart sahiplerine sağladığı en avantajlı istikameti alım satım yaparken birey bilgilerinin saklı tutulmasına imkân sağlamasıdır. Normal tek kredi kartına benzerliği yer alırken tek sürü pek çeşitlilik da görülmektedir. Kart üstünde pin numaraları yer almaktadır ve bu pin numaralarıyla birlikte emniyetli tek alım satım yapmanıza imkân sağlanmaktadır. Ukash kart üstünde yer alan 19 haneli pin ile birlikte üyeler emin tek biçimde alım satım inşa etme keyfine ulaşabilecektir.

Kullanıcılar bu 19 haneli pin’i normal de alım satım yaparken site de kredi kartı bilgisi talep eden bölüme yazarak yalnızca bu parola ile birlikte emin tek alım satım yapabilmektedirler. Ukash kartlar belli tek para karşılığında alınıp tek kullanımlı olup sınır bitince kartın kullanımına nihai verilmektedir. Böylece birlikte kartınızı emin tek biçimde alım satım yaparken kullanabileceksiniz. Ukash kart sahipleri çok da kapsamlı tek alım satım ortamında keyif içinde ve sağlam tek biçimde alım satım edebilme olanağına kavuşabilecektir. Alım Satım yaparken bilgilerinin saklı tutulmasını talep eden üyeler amaçlı Ukash satış ile rahatın tadını çıkaracaksınız.

Leave a Reply

