İstanbul Kadıköy Buzdolabı servisi

Kayışdağı’ nda Bosch Servisi, Bu ülkede hak var hukuk var.

Bilin bakalım ne oldu, Bosch bulaşık makinem bozuldu. Neyse. Ölecek değiliz ya, Çamaşır makinesi servisi aradım geldi. Bu kadar hızlı geleceğini hiç tahmin etmemiştim. Uzun bir yazı olacak, anlatmaya devam edeceğim|Yazı bundan sonra ilginç bir hal alacak|Alttan devam..|Asıl bomba alt tarafta|Birazdan asıl bombayı patlatacağım|Beklemediğim şeyler yaşadım|Biraz kendimden bahsedeyim|Dilerseniz biraz kendimden bahsedeyim|Kendimi anlatmadan olmaz sanırım|Bu semte nereden mi geldim?|İlginç kısmı alta sakladım|Makalenin devamı daha vahim|Olaylar olaylar|Başıma gelmeyen kalmadı|Başıma gelen pişmiş tavuğun başına gelmemiştir|Hep beni bulur zaten|Yeter be yeter!|Bu servisçiler benimi buluyor|Yok artık!|Efenim devam edelim|Devam edeceğim ama altta!?|Ulan varya..|Uzatmadan devam edeyim|Asosyalim ya beni bulur|İlgin bir hikaye anlatacağım}}. Çamaşır makinesi servisi

Aşık olduğum Sancaktepe’ de üniversite okuyorum. Ustalar Hasanpaşa’ dan yol aldılar, saat bekledikten sonra nihayet evimize buyur ettiler|nihayet geldiler|en sonunda buyurdular|}}. Usta buz dolabımı çalıştırmaya uğraşıp tamir için uğraştılar. Tam bir saat sonra teşhisi koydular|Neyse sorunu buldular|Sorun bulundu!|Adamlar king beyler|Nihayet bir çözüm buldular|E sonunda sorunu buldular}}. Tamir edemediler, evde tamir edemediklerini ve Götüreceğiz dedi usta.

Bu ilk, makinem servise gitti ve bir kaç gün olmadanj çalışır durumda geldi|hemencecik getirdiler|tamir edip getirdiler|yapıp getirdiler|onarıp teslim ettiler|sağolsunlar hızlı bir şekilde geldiler}}. Pendik ve diğer semtlerdeki Uydu servisi servisi yapanlar iyimi, inanılır gibi değil. Eğer çok paranız yoksa, yetkili servise para yetiremiyorsanız, Üsküdar’ da özel servislere onarım isteyen makineyi yaptırmaktan çekinmeyin, ( Uydu servisi teknisyenlerin hitap şekline çok dikkat etmenizde çok faydalar görüyorum|çokça dikkali olun|kalite her şeydir|kaliteli insanlarla çalışın|uzmanlar mı, dikkat edin|çok dikkatli olmalısınız|aman dikkat!|görüşlerimide dikkate alın!|akıllıca davranın|boşa konuşmuş olmayalım|siz genede beni dinleyin|genede dediklerimi dikkate alın}}.

Aldığınız ürünleri araştırıyor musunuz, malın iyisini almalı, örütbağda benzer şeyi kullanan kullanıcıların fikirlerini almanızda bence çok faydalar var|kafam rahat|araştırır en iyisini alırım|boşa kahır çekemem|baya tecrübelendim|tecrübe edindim|para veriyoruz sonuçta|benim param değilmi|para benim param}}. Ben her zaman bir ürün edineceğim vakit sanal alemde araştırır sonra almaya karar veririm|Hep internet diyorum|İyice araştırırım|İnternete girmek zor olmasa gerek|Yahu bu internet niçin var|Tam bir internet kurduyum|Ben interneti kullanırım adamım|Sanal alem ne güne duruyor, nete bakıyorum|Tam bir sanal adamım, nete bakarım|Asosyal adamım, internete bakarım}}. Bir alet alıpta sıkıntı yaşadığım vakit gene ilk başvurduğum yer tabiki sosyal medya|Her zaman internete başvururum|İnternet iyiki var|İnternet varsa dert yok|Bazen ürünlerde sıkıntı yaşıyorum}}. Bir çok zaman almış olduğum modelin bazı sorunları olabiliyor, bir çok marka Bosch gibi denemelerden geçirmeden modellerini insanlara sunabiliyor ve sıkıntılar çıkabiliyor. Kendimi bildim bileli mağdur olmamak için uzun uzadıya hesaplıyorum, olan olduktan sonra sonra ağlayıp sızlanmanın ne anlamı var|olması gerekende bu|olması gerekende bu değilmi arkadaşlar|her zaman kazandım|bu şekilde hiç sıkıntı yaşamıyorumki|hesap kitap bilen yanlış yapmaz|ben işimi bilirim arkadaş!|siz ne derseniz deyin!}}? İsteyen buluttan nem kapan bir işveren olduğumu düşünebilir, tedbirliyim arkadaş. Kaliteli bir ürün istiyorsanız iyice araştırın arkadaşlar.

Başka bir makalemizde beni bekleyin|Görüşürüz|Haydi bay|Bay bay|Burada kalın|Bizi google plus takip edin|Yazımızı beğendiniz mi|Umarım makalem hoşunuza gitmiştir|Hoşunuza giden bir yazı olmuştur umarım|Teşekkür ederim|Yararlı olmuşumdur umarım}}. Sevgili okuyucular Bosch marka aletlerinizi güzel günlerde kullanırsınız inşAllah|Bir başka makalede görüşmek dileğiyle|Bizi takip etmeye devam edin|Bizimle kalın|Sitemizi takip etmeye devam edin|Sitemizde diğer makaleleri bulabilirsiniz|Bir diğer konulu makalemizde buluşmak dileğiyle|Makalemizi beğendiyseniz bizi facebooktan takip edebilirsiniz|Bizi twitter üzerinden takip edebilirsiniz|İnstagram hesabımız aktif, bizi ordan da takip edebilirsiniz|Google Plus üzerinden bizi takip edebilirsiniz arkadaşlar|Okuduğunuz için teşekkür ederim|Tüm okurlarımı canı gönülden selamlıyorum|Makalemi bitirirken okuyan herkese sağolsun varolsun, hoşçakalın|Ben kaçar arkadaşlar}}.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: